TESTIMONIALS


ARE YOU WONDERING IF STINK SACK BAGS WORK?
DO THEY REALLY KEEP THE SMELL IN?
HERE’S WHAT PEOPLE ARE SAYING:

So… with these Stink Sacks: they’re actually pretty damn good!

MIKE BARSH

They¬†keep the smell out. They’ve been working for me!

HALEY

It works extremely well. Like, literally, you can’t smell anything

KUSHI

Instagram Review: Shit Just Saved My Ass!

Instagram Review: #stinksack #loveit #fillitup

Instagram Review: if you don't need one of these you ain't blowing loud enough for me in 2014 #Stinksack

Instagram Review: keep'N that GoodNess Fresh

Instagram Review: So ya bossman can't smell ya shit! #stinksack #dank #stinky

Instagram Review: Keep #ThatPack in a #StinkSack & some #WhiteOwl nears #YouCanHugACop with this on you lol

Instagram Review: Yup for your stinky stuff

Instagram Review: #stinksack #gotmine

Instagram Review: This shit works

Instagram Review: Lovin these @stinksack dope as fuck, check them out!

Instagram Review: #skunk #stinksack #goodproduct #happygolucky

Instagram Review: Best I've ever had #stinksack

Instagram Review: My awesome drug bag lolol no smell no cops :() #stinksack

Instagram Review: If you have skunk buds these things are amazing. #stinksack #nosmell #works #amazing #lifesaver #weed

Instagram Review: #StinkSack You can go hug yo mama with this lol #weedporn #fatsack #smokersparadise #smokersonly #dank #stickyicky

Instagram Review: Rollin up that loudpack, catch me lackin I doubt that!! #stinksack #loudpack

Instagram Review: Love this bag

Instagram Review: Love this bag

Instagram Review: Love this bag

Instagram Review: #stinksack I need more of these.

Instagram Review: I bought some new smell proof bags and they work like a charm. #dankproof #smell #smellproof #skunk #medicalonly #stinksack.

Instagram Review: Cant smell shit ;) #stinksack #budd #goodshit #weed

Instagram Review: love the stink sack lol